Wordt alles thuisbezorgd?
Alle producten in de shop worden gewoon bij je thuisbezorgd.

Wie doet de bezorging?
De bezorging wordt normaal gesproken gedaan door PostNL.

Wat is de levertijd?
Dat staat per product aangegeven en verschilt per product. Normaliter heb je je bestelling binnen 2 a 3 dagen in huis!

Hoe weet ik wanneer de bezorger komt?
Als de producten zijn ingepakt ontvang je automatisch een e-mail met een track & trace link. Je kunt de bezorging vanaf dat moment volgen!

Kan ik mijn bestelling annuleren of retourneren?
Je kunt je bestelling annuleren totdat je pakket is verzonden. Zodra je pakket is verwerkt ontvang je een e-mail en vanaf dat moment is de zending niet meer in onze handen. In dat geval kun je het pakket aannemen en retourneren.
Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen te retourneren. Je moet dit wel aangeven via dit formulier. Je hebt daarna 14 dagen om de bestelling terug te sturen. Stuur je alleen een gedeelte van de bestelling terug, dan ontvang je een evenredig bedrag terug.
Let op: Om hygiënische redenen zijn sokken die uit de verpakking zijn gehaald uitgezonderd van het retourrecht.

Wie of wat zijn Mollie en Dotpoint?
Mollie en Dotpoint zijn leveranciers voor de webshop van Sophie. Mollie handelt de betalingen via bijvoorbeeld iDeal af via Dotpoint. Dotpoint zorgt voor eventuele handmatige overboekingen en de technische afhandeling van de webshop.

Suggesties of vragen?
Heb je nog suggesties of vragen? Dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met ons.

Te laat! Sophie's shop is weer gesloten :( Hou de socials in de gaten om te zien wanneer je weer kunt bestellen.